Cool přichází s nealkoholickou novinkou Rybíz a limetka. Nově je s 0,0 % obj. alkoholu
Značka oblíbených pivních mixů Cool slaví 10 let od uvedení na trh. Před nadcházející letní sezónou obohacuje své nealko portfolio o svěží novinku Rybíz a limetka. Celou řadu také nově povyšuje na zcela jinou úroveň nealkoholického zážitku, všechny příchutě jsou nyní s obsahem alkoholu 0,0 % obj.
Vstupem značky Cool na trh založily Pivovary Staropramen v roce 2011 novou kategorii pivních mixů. Zatímco tehdejší uvedená varianta Lemon byla alkoholická, současným rozšířením a inovací Cool portfolia společnost reaguje na rostoucí zájem spotřebitelů o nealko verze pivních mixů.
„Cool je již deset let jednou z nejvyhledávanějších značek v segmentu pivních mixů. Proto jsme se rozhodli našim spotřebitelům i letos, kdy slavíme jubileum, nabídnout novou variantu a zohlednit tak jejich potřeby,“ říká manažerka značky Katarína Košťáliková s tím, že značná část konzumentů ráda zkouší nové příchutě.
Letní osvěžení i originální chutě
Letošní novinka v sobě spojuje oblíbené české ovoce černý i červený rybíz a šťávu z limetky. Obsahuje pouze 18 kcal/100 ml, údaj o energetické hodnotě přitom spotřebitelé nově naleznou na přední straně obalu. Verzí s obsahem alkoholu 0,0 % obj. značka reaguje na rostoucí zájem o aktivní životní styl. Také proto novinka ani již zavedené varianty neobsahují konzervanty nebo umělá barviva.
„V pivních mixech Cool dochází k propojení nealkoholického piva s přírodní ovocnou šťávou. Kategorie se v obchodech na stálo prosadila právě před deseti lety po uvedení značky Cool. Dnes si mohou konzumenti vybrat ze sedmi různých příchutí tu, která ozvláštní chvíle jejich aktivního odpočinku,“ dodává Košťáliková.
Rybíz a limetka je na pultech obchodů k dostání od začátku května, ostatní inovované nealko varianty budou na trh uváděny postupně v nejbližších týdnech. Všechny pivní mixy Cool jsou k dostání v designových půllitrových plechovkách s akvarelovým motivem. Novinku rybíz a limetka spolu s inovovanými verzemi s obsahem alkoholu 0,0 % obj. doprovodí od května nová marketingová kampaň, která město rozhýbe a dodá mu šťávu.